donderdag 17 april 2008

The poolboy

Vorig weekend een luxe-leven op de ranch van een vriendin. je weet wel, zo een ding van 7 hect. land, met overal kleine cottages, zeven auto's, een zwembad en een eigen beekje.



De Ranch is gelegen in het midden van Malibu Hills, een plekje geheten malibu lake. Vroeger de plaats waar de rijke hollywood-sterren hun huisjes hadden, nu eerder de plek om te wonen voor de nouveau rich.
Ja hoor, Jeroen werkt zich stiekem een weg naar de "inner-circles of California's elite".

Toch is niet alles tres chique. In het midden van alle luxe vind je ook de Rock store, waar vanaf de jaren 1960 bikers van heel amerika naar toe reden. Elke zondag is er een 'gathering' en soms komt Jay Leno zelfs met zijn eigen motor. Jullie kennen de store waarschijnlijk, aangezien de pub regelmatig voorkomt in roadmovies als Easy Rider of The Wild Ones.

In hollywood stijl trachte ik mijn leven wat meer kleur te geven. Wie had gedacht dat ik ooit nog een zwembad zou schoonmaken, in mijn zwembroek, terwijl het 40 graden was. Het leven is mooi.


1 opmerking:

Goedele! zei

Waw.. onderhouden die contacten. Dan proberen wij erachter te komen of we toch genoeg geld hebben voor een bezoekje? (bweuh - ik vrees ervoor...)