vrijdag 28 september 2007

Old friends











Zoals enkelen van jullie wel weten is het eerste bezoek al langsgekomen en terug vertrokken. Gelukkig kon ik ze overtuigen om enkele foto's te trekken, die ik daarna oplijn kon zetten. Jan en zijn vriendin Sanne waren in de VS op vakantie en vertrokken rond dezelfde tijd als ik naar de Californische kust. Deze woensdag kwamen ze even langs om op mijn teras een biertje te drinken. Zoals jullie zien is het hier prachtig weer en zie ik er nog steeds even lelijk uit als voordien.En als bezoek komt dan moet je tonen hoe dicht je wel niet bij het strand woont, en dat je hier wel degelijk kunt zwemmen















Het water was koud en vol zeewier en Jan wou niet te lang het water in omwille van haaien en kwallen (ik ga hier nog op mijn kop voor krijgen), maar het was een prettige namiddag.


En om mee af te sluiten, de langverwachte foto's van Iggy, the iguana



















en zijn aartsvijand, Mr. kitty, de kater.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo jaloers... =) Het ziet er prachtig uit, Jeroen! En hier zitten we in de regen en grauwheid, met verkoudheden en beginnende winter-depressies. Ik zou willen dat ik Hiro was, zodat ik me naar je toe kon transporteren! XD

xx!!!

Anoniem zei

Teleport, that is, of course. *sigh*

I just woke up. ;)

Anoniem zei

Shit, wat een geweldig stuk strand. En dat ligt vlak bij jou in de buurt?